Løbehold - St. Lyngby IF

Velkommen til
ST. LYNGBY IF
Gå til indhold

Hoved menu:

Løbehold

LØB
Pandelampeløb (vinterløb)
Torsdage kl. 19:30 - 21:00
fra november til april

For kun 350 kr. får du 5 måneders løbetræning med uddannet løbetræner, bliver en del af et stærkt socialt løbefællesskab og får en tilsendt træningsplan lavet ud fra dit niveau. Derudover vil du hver torsdag, ud over løbetræningen, få en halv times funktionel træning, som vil styrke hele din krop igennem forskellige balance, koordinations og styrkeøvelser.
Vi glæder os til at se dig på Pandelampeløb!


Hold 1:
Titel: Løb Begyndere
Tid og sted:
Torsdage kl. 19:00 - 20:00 vi mødes ved indgangen til hallen på Lille Lyngby Skole
Aldersgruppe:
Unge/Voksne
Periode:
April til november
Træner:         
Marie Ejby Hansen  marieejby@gmail.com
Pris: 300 kr

Beskrivelse af holdet:
På begynderløb tager vi udgangspunkt i at du er helt utrænet og har brug for tid til at træne dig op. Derfor foregår løbet som små 1-2 eller 3 minutters intervaller med gå pauser og der vil efter løbet være fokus på funktionel træning som styrker balance, led, sener og muskler. Der vil løbende være fokus på løbeteknikken, og øvelser der forbedrer løbeteknikken og dynamikken.

Det gælder ikke om at kunne følge med, men om at løbe rigtigt, ud fra hvilken form man er i. Mange starter for hårdt og hurtigt op efter en lang pause, og det resulterer ofte i skader eller nedsat motivation.

Vores motiverende instruktør guider dig sikkert op til de 5 km ved at lave realistiske målsætninger for dig, imens du langsomt men stabilt forbedrer din kondition, din styrke og dermed også din livskvalitet.

Hold 2:
Titel: Tempoløb  
Tid   og sted:    
Torsdage   kl. 20:00 - 21:00   Vi mødes ved indgangen til hallen på Lille Lyngby Skole    
Aldersgruppe:
Unge/Voksne
Periode:    
April til november   
Træner:               
Marie Ejby Hansen marieejby@gmail.com            
Pris: 300 kr.

Beskrivelse af holdet:
Hvis du gerne vil forbedre dine løbetider eller drømmer om at gennemføre 10 km, halv Marathon eller Marathon så meld dig til vores tempoløb. Vi løber ca. 40-45 min og laver derefter 20 min intensiv styrketræning.
 
For mærkbare forbedringer er det vigtigt at der er variation i træningen. Derfor vil træningen fra gang til gang veksle imellem korte intervaller, længere intervaller, fartleg, bakkespurter og enkelte gange kører vi til Hillerød Stadion hvor vi løber intervaller eller tests. Derudover arbejder vi med løbeteknikken og den mentale udholdenhed.

For at kunne være med på tempoløb, skal du kunne løbe 5 km uden pause.
  

 
gixmo.dk
Søg
Tilbage til indhold | Retur til hoved menu