Løbehold - St. Lyngby IF

Velkommen til
ST. LYNGBY IF
Gå til indhold

Hoved menu:

Løbehold

LØB

Begynderløb
Mandage kl. 18:30 - 19:30 (Periode: 10. august 2020 – 26. oktober 2020) Træner: Morten Lindsjø
Begynderløb er for dig der gerne vil i gang med at løbe, men måske har svært ved at komme afsted selv og har brug for hjælp til at planlægge din løbetræning. På dette hold handler det ikke om antallet af km eller hastighed. På begynderløb bygger vi stille og roligt løbeformen op. På holdet er der struktureret, varieret, motiverende træning og en træningsmængde alle kan være med på. Intervallerne er kortvarige og stiger stille og roligt i intensitet.

Vi træner løbeteknik, og har samtidig fokus på at komme i gang med at løbe uden skader.
Du behøver ikke særlige forudsætninger eller kendskab til løb for at være med på dette hold. Målet er, at alle kommer trygt og godt i gang med løb og motion.
Begynderløb i St. Lyngby IF Løb er for dig, der gerne vil  i gang med løbetræning, fastholde motivationen og have nogle at dele dine oplevelser med og mødes med til en løbetur.

Løbehold, mellemdistance (5-10 km)
Mandage kl. 18:30 – 19:30 (Periode 10. august 2020 – 26. oktober 2020) Træner: Christina Krath

Dette løbehold er for løbere, der kan løbe 5 km og gerne vil forbedre udholdenhed og tempo gennem struktureret og varieret træning.
Der trænes løbeteknik, arbejdes med fartfornemmelser og intervaller der stiger i tempo og intensitet. På holdet er der rig mulighed for at finde nogle at løbe sammen med, så løbeturen ikke bliver kedelig, samtidig med at kunne dele og opnå målsætninger med andre løbere.

Løbehold, øvet (10 km – 1/2 Marathon +)
Torsdage kl. 18:15 – 19:15 (Periode 13. august 2020 – 29. oktober 2020) Træner: Christina Krath

Dette løbehold er for løbere, der kan løbe 10 km og opefter.
Der trænes på dette hold stadig løbeteknik, der køres på med tempointervaller og udholdenhed, gennem forskellige øvelser, intervaller og træningsformer.
Det er en forudsætning du er godt i gang med løbetræningen, og gerne vil forbedre dig og ikke mindst mødes og dele træningen med en masse gode løbevenner.
Træningen er struktureret og så vidt muligt tilpasses målsætningen/målsætningerne på holdet.

Vel Mødt – Glæder os til at se friske seje løbere på alle holdene.

 
 
 
Søg
Tilbage til indhold | Retur til hoved menu